Vi er i ferd med å publisere tilbud fra KappAhl.
Leter du etter de beste KappAhl-tilbudene?
Hvis du er på utkikk etter de største KappAhl-rabattene, er du på riktig sted. Her hos Tiendeo har vi alle katalogene slik at du ikke går glipp av noen online kampanjer fra KappAhl eller noen andre butikker i Klær, sko og tilbehør-kategorien i din by. Meld deg på vårt nyhetsbrev for å holde deg informert om nye tilbud fra KappAhl og bli den første som får vite om de beste tilbudene online. Mens du venter kan du bla gjennom de nyeste katalogene i Klær, sko og tilbehør-kategorien, som for eksempel Eurosko-brosjyren "Dkaki. 20%" gyldig fra fra 12/11 til til 24/11.
Finn KappAhl-kataloger i din by
KappAhl, alle tilbudene lett tilgjengelig
KappAhl tilbyr prisgunstig mote for alle mennesker. Siden starten som kåpebutikk tidlig på 1950-tallet har KappAhl vokst til en av Nordens største motekjeder, med nesten 400 butikker.
Om KappAhl
"Prisgunstig mote for de mange menneskene" er KappAhls motto. Kjeden designer klær som skal passe kunder i alle størrelser og former og få dem til å føle seg bra. KappAhl er blant annet det klesmerket som selger flest jeans i Sverige. KappAhl er markedsledende innen bukser, og selger nesten åtte millioner bukser hvert år!
Men KappAhl tilbyr også alle andre typer plagg til hyggelige priser, fra gensere og cardigans via skjørt og kjoler til badetøy og undertøy.
Blir du medlem i kundeklubben til KappAhl får du fem prosent bonus og et digitalt moteblad, “Life & Style by KappAhl“.
På Tiendeo.no finner du alltid den nyeste KappAhl-katalogen, gode tilbud fra KappAhl, og informasjon om åpningstidene til KappAhl-butikker i din nærhet.
KappAhls historie
KappAhl startet opp i Sverige tidlig på 1950-tallet. Grunnleggeren Per-Olof Ahl var handelsreisende, og på sine reiser observerte han mange kvinner med slitte og dårlige kåper. På den tiden var kåper kostbare og en stor investering for mange.
Ahl besluttet å endre på dette, og åpnet sin egen kåpebutikk i et kjellerlokale i Göteborg våren 1953. Han kjøpte inn kåper i store mengder for å holde prisene lavest mulig, og førte kåper i mange flere størrelser enn konkurrentene. Hos Per-Olof skulle alle kvinner kunne finne en kåpe som passet!
Butikken ble en umiddelbar suksess. Snart sto kundene i kø, og det ble til og med organisert bussturer til kjellerbutikken. Ahl fikk kallenavnet Kapp-Ahl (“Kåpe-Ahl“) i avisene, og døpte like godt om butikken sin til dette navnet.
Ti år senere hadde Kapp-Ahl 25 butikker over hele Sverige. Etter hvert ble også sortimentet utvidet. I 1959 begynte KappAhl å selge herreklær, og i 1978 lanserte kjeden sin første barnekolleksjon.
Bærekraft og samfunnsansvar
Bærekraft er viktig for KappAhl. 38 % av klærne er bærekraftmerket, og kjeden arbeider for at all bomullsdyrking skal bli mer bærekraftig.
KappAhl vil også gjøre det enkelt for kundene å ta bærekraftige valg, og tar derfor imot alle slags gamle tekstiler. De innsamlede tekstilene transporteres så miljøvennlig som mulig til et sorteringsanlegg i Tyskland. Over halvparten av det som leveres inn kan fremdeles brukes, og det som ikke kan gjenbrukes blir gjenvunnet som for eksempel kluter og isolasjon eller brent opp for energigjenvinning.
Tar du med en pose med tekstiler til en KappAhl-butikk, får du en verdisjekk på 50 kroner per pose som takk. Verdisjekken kan du bruke neste gang du handler nye klær. For hvert innsamlede kilo med klær, donerer KappAhl 2 eurocent til veldedige formål i landene der klærne blir produsert.
KappAhl streber etter bedre arbeidsvilkår for alle som arbeider for selskapet. På 2010-tallet er KappAhl blitt kåret til Sveriges beste arbeidsplass to ganger.